TRIUMPH MOTORCYCLES, WORLD WIDE
UPPDRAG: INREDNINGSKONCEPT OCH ETABLERING
KUND: TRIUMPH MC
INREDNINGSARKITEKT: ANNETTE SAHLIN

Triumph idag är en av världens mest välkända och eftertraktade motorcykelmärken.

ombyggnationen av det nya butikskonceptet. Triumph etablerar sig i hela världen och vår del av etableringarna är i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

3D ritningarna och alla handlingar är väldigt tydliga och bra. Hon har ett glatt och trevligt bemötande, ställer upp i ur och skur och det är
snabb återkoppling dessutom.
Hans Näslund
VD, Triumph MC, Sverige

Motorcyklarna på display är ackompanjerade med informationsskyltar, och i butiken finns inspirationsbilder samt citat som stärker varumärket i helhet. Marknadsavdelningen i England har varit en ära att få jobba med då de bidrar med branding av sådan toppkvalité.

I loungen finns även en fikahörna som symboliserar en samlingstillhåll för kunder eller gäster som har vägarna förbi.

färgsättning och inkludering av deras nya logotyp och skyltar på fasader utefter Triumphs skyltprogram och guidelines,
till både nybyggnationer och ombyggnationer.